Hotellutsikt

Förra helgen var jag på kurs. Det var musikterpifortbildning och den här gången fick jag åka till Katrineholm. Det var trevligt, även om Katrineholm för mig, är ett barndomsminne som en ort man passerade med tåget, på väg till mormor i Stockholm.
Nu är det andra tider, jag kom med bilen och åkte med hjälp av Berit - min GPS - rakt på målet och jag och alla mina kollegor, från Kiruna i norr, till någonstans i Skåne i söder, bodde på Hotell Statt. 
 
Kursen var bra, det var väldigt intensivt och innan jag skulle lägga mig, kom jag på att jag inte rört min kamera. Det fick bli en bild på rummet på kvällen och så utsikten på morgonen. Jag bodde nämligen allra högst upp och det var jättefina rum, så jag har inget att klaga på. 
 
När man bort så där högt upp är det alldeles tyst, inte ett billjud eller oväsen når ditupp. SKÖNT!
 
 
Vackra höstfärger därnere och ut mot sidan, tyvärr tar fönsterglaset bort lite av prakten.
 
 
Hösten är mer min årstid om man säger så......... tänker på mitt inlägg "En morgon när jag vaknar......"
 
 

Kommentarer
Postat av: Inga M

Fint var det. Är den där svarta "växten" där upp på väggen en växt eller nåt som sitter fast på väggen.

Svar: Inga, Det var något som satt fast på tapeten, man kan antagligen köpa sådant i vilken affär som helst som säljer tapeter, även om inte jag har en aning. Jag tyckte också det var fint och effektfullt.
Leontina

2013-10-21 @ 22:43:42
URL: http://inga.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0