Testbakar

Det blev en lite tvetydig rubrik ser jag. Vad handlar det om egentligen?
 
För ganska längesedan fanns det en byxa som hette "Alla stjärtars byxa", som jag är säker på att många kommer ihåg. På min bak, passade den dock inte, men det är inte de bakarna det handlar om, varken min eller någon annans.
 
Sist vi hade nästan alla barnen och barnbarnen - utom dem från Västerbotten TYVÄRR - bestämde jag mig för att testbaka ett bröd till maten.
 
Det blev mer än bra!!!!!!  
 
Självskryt? Nej, jag bara går på vad alla gästerna sa + åtgången. Att det sedan var väldigt vackert att skåda, förhöjde säkert omdömena jag fick.
 
Från sidan
 
 
Och "von oben", som det så vackert heter
 
 
Det var faktiskt jättelätt och jag kommer att göra om det när det blir dags för bjudning igen.

Kommentarer
Postat av: Susanne P

Det såg verkligen gott ut!
Recept?
Du kan ju inte fresta oss med en bild och inget recept... ;) ;)

Kram

2014-04-29 @ 22:03:48
URL: http://www.susannep.blogspot.se
Postat av: Ingrid

Brödet ser verkligen läckert ut och jag förstår att du är nöjd med dig själv och det får man ju faktiskt vara. Visst ska man skryta lite när man gjort något bra!
Ha en fin Valborg!
Kram, Ingrid

2014-04-30 @ 09:28:53
URL: http://stenstugu.com/wp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0