Njutare

Kärestan bjöd mig på fika på stan. Det här är riktig njutning för mig, en latte och en stor bulle med mandelmassefyllning doppad i strösocker och kanel.
 
 
Så var vi i Nora och åt Noraglass, här är kärestans val, den här gången bjöd jag.
 
 
Jodå, jag bjöd mig själv också.
 
 
Sedan kom "sunda" Otto på besök och först åt han äpple uppträtt på ett sugrör - en mycket intressant kombination tyckte han
 
 
Sedan svarta vinbär i en skål, men då hade han redan njutit av 30 minuters vattenlek i solen, då han roade oss med att "vattna" på allt och alla ur en extrastor balja med regnvatten, men mest vattnade han nog sig själv. 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Äpple på sugrör var väl en väldigt bra idé!
Kram, Ingrid

2014-08-12 @ 22:38:34
URL: http://stenstugu.com/wp
Postat av: Inga M

Lille Otto blir bara sötare och sötare!

2014-08-13 @ 23:28:56
URL: http://inga.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0