Månadsbilder - huset och katter i Rom

Dags för månadsbilderna, innan det blir augusti.
 
Här är huset nu mitt i den varma sommaren, det har varit så torrt, att den vackra rosenrabatten till vänster om bron tyvärr ser ut som en torr öken med lite spretiga plantor. Himlen blå och gräsmattan brun!
 
 
Så tar vi katter i Rom från almanackan jag köpte förra året.
 
 
Det är en av broarna över Tibern, men när jag ser den här, undrar jag om jag visat junikatten? Bilden ligger nämligen kvar i mappen som heter "Månadskatter".
 
Jag tar med den, har du sett den blir det repris, annars är det ju okej!
 
 
Det är roligt att det går så bra att ta foto av en bild, för någon scanner äger jag inte!

Kommentarer
Postat av: Inga M

Kattbilderna tror jag var nya, kan inte minnas att jag sett dem förut! Den här sommaren har gått hårt åt växtligheten, både den vilda och den tama. Jag har försökt vattna lite i rabatterna för att hålla liv i mina perenner, men gräsmattorna har jag prisgivit åt torkan. Den lär komma tillbaka ändå.

2014-08-01 @ 06:54:08
URL: http://inga.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0