Ska försöka komma igång och ikapp

Innan söstra mi och jag for till London hade jag besök av båda barnen med respektive, samt älskade Otto. De ville titta på gamla album sedan de var små och så tyst som det var i rumssoffan har det nog aldrig varit, när de fördjupade sig i bilderna från 80-talets mitt.
 
 
Jag hade tänkt att Otto skulle hjälpa till i köket under tiden, men han tog sin vattenmugg och hann nästan ut innan jag kom ikapp.
 
 
Han fick uppdraget att lägga upp hamburgerbröd fint på ett fat......
 
 
.....och det gick bra tills han råkade trä tummen rakt igenom det porösa locket.
 
 
Då blev det nästan för roligt och jag fick ta över. Gott var det i alla fall med allt möjligt grillat ihop med "storfamiljen."
 
 
Så skulle det vispas grädde till efterrätten, men elvispen var för tung, så nu fick han bara vara åskådare.
 
 
Men som de flesta andra barn, så fick han slicka av visparna
 
 
Det var VÄLDIGT gott!
 
 

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Din sista bild gör att jag nästan smälter. Han är ju för himla gullig lilla Otto.
Kram, Ingrid

2014-07-07 @ 21:25:37
URL: http://stenstugu.com/wp
Postat av: Inga M

Den där sista bilden är urläcker! Så söt är han lilla barnbarnet!

2014-07-20 @ 09:10:40
URL: http://inga.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0