Fortfarande lika stressigt

Jag ser slutet, men ibland känns det som det är slutet på bloggandet - VILKET DET ABSOLUT INTE ÄR!
Jag vill bara göra klart det om det nu finns någon kvar som fortfarande tittar in här i detta vacuum som råder för tillfället. Dessutom sitter jag nu och stirrar på ordet vacuum och undrar hur det stavas? 
 
Är jag stressad? Eller har jag tappat stavningsförmågan?
 
Hur som helst är jag ledig en extra dag nu och det känns underbart. Dessutom är utvecklingssamtalen avklarade och nästan all pappersexercis runt eleverna också - fast inte riktigt. 
 
Jag har inte fotograferat på den dag jag minns, det var nog lupinerna senast, men som tur är kan jag visa månadsbilden på "Katter i Rom", så helt förgäves är det inte att råka öppna Leontinas blogg. Man får sig i alla fall en italiensk katt till livs - (HU, det lät otäckt, som om vi skulle äta upp den! Det var inte meningen!)
 
Här kommer junikatterna!
 
 
"Alltid något", sa en viss potentat, när han såg Åmål! (Förlåt alla Dalslänningar).

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Det kommer väl ett sommarlov misstänker jag och då får du vila upp dig och hämta nya krafter.
Kattbilden är verkligen härlig, så de har radat upp sig.
Kram, Ingrid

2014-06-05 @ 22:25:27
URL: http://stenstugu.com/wp
Postat av: Mia

En underbar bild!

När börjar din ledighet? Hur ser din ledighet ut i starten? Jag vill inte stressa dig, men jag är hemma i Sverige tidigare än jag beräknat... Funderar på ett IRL-möte och några cacher... kanske...

PS! Jag håller koll på din blogg, även när den är i "dödläge".... jag har dig på Bloglovin... ;-)

2014-06-06 @ 13:00:31
URL: http://miatankar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0